Pečlivost a spolehlivost jsou Vaší silnou stránkou? Chcete, aby Vaše práce měla smysl?
Co bude Vaší náplní práce
- Komunikace (primárně písemná Čj/Aj) a konzultace se stálými zákazníky - NE call centrum!;
- správa a podpora zahraniční i tuzemské sekce zákaznické databáze v informačním systému QI;
- příjem, evidence, sledování a zajišťování zakázek včetně expedice;
- komunikace s přepravci, předávání zakázek;
- administrativní práce spojené s chodem a činností oddělení.
Co Vám určitě nesmí chybět
- VŠ, VOŠ nebo SŠ vzdělání s praxí min. 2 roky na obdobné pozici;
- znalost AJ – slovem i písmem, min. úroveň B2;
- znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook);
- smysl pro systematickou práci, pečlivost, důslednost, spolehlivost, samostatnost, schopnost sebekontroly;
- schopnost stanovit si priority v příchozích úkolech.
- schopnost komunikovat a pracovat v živém prostředí.
A co za to nabízíme?
- 4 týdny dovolené + 5 dní placeného volna;
- 3 dny zdravotního volna;
- pružnou pracovní dobu;
- stravenky v hodnotě 180 Kč;
- odměny k životnímu a pracovnímu výročí;
- bonus za doporučení nového zaměstnance;
- výhodný mobilní tarif pro zaměstnance i členy rodiny;
- lokalita pracoviště v těsné blízkosti hradeckých lesů;
- nákupní a zdravotní centrum v místě;
- propracovaný adaptační proces;
- zodpovědnou práci v oboru medical;
- dobrý pocit z osobního podílu na zajímavé, společensky přínosné práci;
- možnost přímého osobního vlivu na utváření firemních procesů a realizaci vlastních nápadů;
- otevřené dveře a bezprostřední kontakt s managementem společnosti.