Kariéra

Chcete, aby Vaše práce měla smysl? Přidejte se k nám!

Administrativní pracovník zákaznického servisu - NE call centrum!


Pečlivost a spolehlivost jsou Vaší silnou stránkou? Chcete, aby Vaše práce měla smysl?

Co bude Vaší náplní práce

  • Komunikace (primárně písemná Čj/Aj) a konzultace se stálými zákazníky - NE call centrum!;
  • správa a podpora zahraniční i tuzemské sekce zákaznické databáze v informačním systému QI;
  • příjem, evidence, sledování a zajišťování zakázek včetně expedice;
  • komunikace s přepravci, předávání zakázek;
  • administrativní práce spojené s chodem a činností oddělení.

Co Vám určitě nesmí chybět

  • VŠ, VOŠ nebo SŠ vzdělání s praxí min. 2 roky  na obdobné pozici;
  • znalost AJ – slovem i písmem, min. úroveň B2;
  • znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook);
  • smysl pro systematickou práci, pečlivost, důslednost, spolehlivost, samostatnost, schopnost sebekontroly;
  • schopnost stanovit si priority v příchozích úkolech.
  • schopnost komunikovat a pracovat v živém prostředí.

A co za to nabízíme?

  • 4 týdny dovolené + 5 dní placeného volna;
  • 3 dny zdravotního volna;
  • pružnou pracovní dobu;
  • stravenky v hodnotě 180 Kč;
  • odměny k životnímu a pracovnímu výročí;
  • bonus za doporučení nového zaměstnance;
  • výhodný mobilní tarif pro zaměstnance i členy rodiny;
  • lokalita pracoviště v těsné blízkosti hradeckých lesů;
  • nákupní a zdravotní centrum v místě;
  • propracovaný adaptační proces;
  • zodpovědnou práci v oboru medical;
  • dobrý pocit z osobního podílu na zajímavé, společensky přínosné práci;
  • možnost přímého osobního vlivu na utváření firemních procesů a realizaci vlastních nápadů;
  • otevřené dveře a bezprostřední kontakt s managementem společnosti.

Zaujali jsme vás?

Vyplňte formulář

Přiložit životopis (ve formátu doc, docx nebo pdf o velikosti do 5 MB)*

SOUHLAS S POSKYTNUTÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ UCHAZEČE O ZAMĚSTNÁNÍ

Odesláním mého životopisu v reakci na konkrétní pracovní pozici souhlasím s uchováním mnou poskytnutých osobních dat po dobu trvání výběrového řízení, nejdéle však po dobu 3 měsíců od odeslání.


Prohlašuji, že jsem si přečetl(a) a porozuměl(a) obsahu dokumentu Informace o zpracování osobních údajů. *


Souhlasím, aby společnost ELLA-CS, s.r.o., sídlem Milady Horákové 504/45, Třebeš, Hradec Králové 500 06, zpracovávala mnou poskytnutá osobní data a údaje v souladu se všemi právními předpisy, a to způsobem a v rozsahu dokumentu Souhlas se zpracováním osobních údajů.